English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک خیّر شیرازی زمینه آزادی 11 زندانی غیرعمد را فراهم کرد

نیکوکار شیرازی با اهدای 80 میلیون تومان در روزهای منتهی به عید سعید قربان زمینه آزادی 11 زندانی جرائم غیرعمد زندانهای استان فارس را فراهم نمود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، به مناسبت عید قربان یکی از خیرین شیرازی با حضور در ستاددیه استان فارس و پرداخت 80 میلیون تومان زمینه آزادی تعداد 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شیرازی را فراهم ساخت.

این نیکوکار که یکی از خیرین ثابت‌قدم در کارهای عمرانی زیادی از قبیل مدرسه سازی و تجهیز کردن موسسه‌های خیریه، خانه سالمندان و ساخت درمانگاه و بیمارستان به شمار می‌آید، این اقدام خود را سپاس از نعمت‌های پروردگار خویش اعلام نمود و گفت: خداوند بنده را مامور کرده تا این کارها را برای انجام دهم و من  هرچه دارم از دعای خیر همین هموطنانی است که عده‌ای از آنها نه از روی عمد و سوءنیت مجرمانه بلکه به دلیل ارتکاب جرائمی ناخواسته و غیرعمد راهی زندان شده‌اند.

سیدرضا اسکندری مدیرعامل ستاددیه فارس نیز ضمن تقدیر از این اقدام نیکوکار شیرازی گفت: از طریق همین کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تا اواخر  شهریور ماه  این ستاد افتخار داشته تعداد 192 نفر از زندانیان غیرعمد و نیازمند استان فارس را آزاد نماید.

اسکندری ادامه داد: کل پرداختی ستاد دیه به این تعداد زندانی از منابع مختلف مبلغ  52/576/000/000ریال بوده که لازم به ذکر است  با همت کارکنان ستاد دیه و اختصاص وقت بسیار در مذاکره با شاکیان مبلغ  000 /933 /212/488 ریال از اصل بدهی این مددجویان تخیف به‌عمل آمده است .

مدیر عامل ستاد دیه فارس افزود : از مجموعه کل پروندها مددجویان تحت پوشش ستاددیه ، تعداد 139 نفر پرونده مالی و 53 پرونده نیز مربوط به دیه بوده که از این تعداد 183 نفر از آنها مرد و 9 نفر از این زندانیان زن بوده‌اند.

۱۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۹
تعداد کلیک: ۲,۷۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
  • مرضیه ج
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴
  • 5
  • 0
    0

باسلام وخسته نباشید.انشاالله همیشه موفق وپیروز باشید.اگه واستون امکان داره بنده درتنگدستی بدی قرارگرفتم دختر جوانی 26ساله هرچقدر کارمیکنم به جای نمیرسانم ازشما خواهشمندم اگه امکان داره به بنده حقیر هم کمکی بشه تا صاحب خانه قفلی جلودر ساختمان نزنه چون خرج
یک خانواده رومیدم..09174835946. تورو قران اگه دیدید ومیتونید کوتاهی نکنید


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.