English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان ۴ میلیاردی اهوازی‌ها برای محکومان غیرعمد

نیکوکاران اهوازی با حضور در ششمین جشن گلریزان ستاد دیه استان خوزستان مبلغی معادل 4 میلیارد و سیصد میلیون ریال را به منظور رهایی محکومان غیرعمد به ستاددیه اهدا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، همزمان‌ با سالروز ولادت کریم اهل بیت علیه‌السلام، ششمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مدیرکل زندانها، دادستان استان و حضور پرشور  بیش از ۱۲۰ نفر از نیکوکاران اهوازی در تالار اجتماعات شهید لاجوردی کانون اصلاح و تربیت اهواز  برگذار شد.

در ابتدای این مراسم، عباس حسینی‌پویا دادستان عمومی و انقلاب خوزستان در سخنانی به مشکلات مترتب بر خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و همت عمومی برای رفع مشکلات این دسته از اقشار جامعه را از جمله الویت‌های مجموعه قضایی استان برشمرد.

وی حل مشکلات محکومان غیرعمد واجد شرایط را هم جدای از اجر معنوی و پاداش اخروی قوام دهنده کیان بسیاری از خانواده‌هایی اعلام کرد که تنها به سبب عدم توانایی مالی سرپرست یا یکی از اعضای خانواده خود را در حبس دارند.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله هاشم‌نیا، مدیرعامل ستاددیه شعبه خوزستان هم در ادامه همت نیکوکاران‌ استان را در جهت آزادسازی زندانیان جرائم‌غیر عمد را نسبت به سال‌های گذشته با رشد مطلوبی توصیف کرد و اهتمام خیرین اهوازی را در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت این دسته از زندانیان مثال زندنی یاد کرد.

وی جلب کمک‌های مردمی برای آزادی محکومان غیرعمد را یک‌ تلاش مقدس برای احیاء و صیانت از کرامت بشری افراد گرفتار اجتماع معرفی کرد و یادآور شد که این نهاد مردمی هرگز دستگیر هیچ زندانی تبهکار و محبوس شروری نبوده و این دسته از محکومان برای همیشه محروم از حتی ریالی از خدمات ما هستند اما در مقابل آن افرادی که امید قاطع به اصلاح نفس و رفتارش داشته و هیچ پشتوانه مالی ندارند تحت چتر حمایتی این تشکیلات قرار دارند.

در ادامه این همایش معنوی خیرین خداجوی استانی بیش از ۴۳ میلیارد ریال با هدف آزادی مددجویان واجد شرایط به ششمین جشن گلریزان ستاددیه اهدا کردند.

گفتنی است در ماه رمضان سال جاری ستاددیه شعبه خوزستان میزبان برپای 26 همایش گلریزان در سطح شهرستان‌های این استان خواهد بود که جشن اصلی مرکز استان در دهه سوم ماه مبارک رمضان برگذار می‌شود.

a1

انتهای پیام /

۱ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۴
تعداد کلیک: ۲,۱۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.