English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 7 هزار زندانی غیرعمد استان فارس پشتوانه مردمی دارد

معاون اداری و مالی ستاد دیه کشور گفت: آزادی 7 هزار و 35 زندانی واجد شرایط محکوم به جرایم غیرعمد از سوی ستاددیه شعبه استان فارس همه به پشتوانه حمایت و اعتماد خیرین خداجو محقق شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، «علی مهربان» عصر یکشنبه (30 خرداد ماه) در آیین گلریزان شهر شیراز اظهار کرد: از بدو تاسیس ستاددیه در این استان یعنی از سال 82 تا به امروز هفت هزار و 35 محبوس نیازمند مربوط به جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از بند زندان رهایی یافته‌اند که این توفیق به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تاسیس نهادی مردمی با عنوان ستاددیه محقق شده است که تمامی نیروهای اجرایی و مدیریتی آن را نیز خود مردم تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد این ستاد در سال 94 گفت: این مجموعه با کمک نیکوکاران در سال گذشته توفیق داشت زمینه آزادی هشت هزار و 565 زندانی جرائم غیر عمد را با مبلغ بدهی 722 میلیارد ریال فراهم نماید که در روند آزادی این افراد نباید از همکاری برخی شکات در گذشت بخش قابل توجهی از مبلغ طلب غافل بود.

معاون ادای و مالی تعداد آزادی‌های سه ماه سال‌جاری را هم 2 هزار و 73 نفر اعلام کرد و افزود: با احتساب این تعداد زندانی آزاد شده مجموع زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده توسط ستاد دیه به بیش از 96 هزار مورد افزایش داشته است.

مهربان، برنامه ویژه ستاددیه در ماه رمضان را برپایی 264 جشن گلریزان در سراسر کشور اعلام کرد و گفت: در سال جاری استان فارس نیز میزبان 15 همایش خواهد بود که امید است به مانند سال‌ گذشته از محل این مراسم سنتی زمینه آزادی تعداد زیادی از محکومان نیازمند و تحت حمایت فراهم شود.

وی استان فارس را در بحث آزادی محکومان در رتبه دوم کشوری اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۴ زندانی جرائم غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های استان فارس با مجموع بدهی یک هزار و 320 میلیارد ریالی تحمل حبس می‌کنند که امید است جمع زیادی از این محکومان به برکت رمضان و کرامت خیرین در این ماه پر فضیلت طعم شیرین آزادی را بچشند.

a1

a1

a1

انتهای پیام /

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۹۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.