English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 7 میلیارد ریالی خیرین در جشن گلریزان استان البرز

نیکوکاران استان البرز با حضور پر شور خود در جشن گلریزان ستاد دیه در مجموع مبلغی معادل 7 میلیارد و 200 میلیون ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، آیین گلریزان زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان البرز شامگاه پنجشنبه با حضور رئیس کل دادگستری استان البرز، دادستان عمومی وانقلاب استان البرز، مدیر ستاد دیه استان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تالار لوتوس شهر کرج برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، محمدباقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: هم اکنون 290 زندانی جرایم غیرعمد واجد در استان البرز تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی این افراد بیش از 50 میلیارد تومان می‌باشد.

کمک خیرین نمک و برکت ستاد دیه است

وی با تقدیر از حمایت‌های مردمی، افزود: ستاد دیه انتظار ندارد که همه این 50 میلیارد تومان مورد نیاز را خیرین تامین کنند، کمک خیرین نمک و برکت ستاد دیه است که علاوه بر مساعدت خیرین از تسهیلات بانکی، گذشت شاکی و آورده خود خانواده نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ۵ جشن گلریزان دیگر و به مناسبت‌های مختلف در استان البرز برگزار می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر دو زندانی خانم واجد شرایط آزادی با بدهی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در زندان بسر می‌برند که اولویت ما برای آزادی این بانوان نوجوان و معلول زندانی است.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: ضرورت وجود زندان بر هیچکس پوشیده نیست زندان به عنوان محلی برای نگهداری بزهکارانی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازند که در برهه ای از زمان ضروری است اما محکومان جرایم غیرعمد کسانی نیستند که بتوان نداری آن‌ها در پرداخت بدهی یا دیه را با مجازات بزهکاران جامعه یکی دانست.

مقدسی افزود: سال گذشته در جشن گلریزان 550 میلیون تومان از سوی خیرین جمع آوری شد که این مبلغ خوشبختانه تا به امروز که جمعی از مدعوین را نیز ما به دلایل سفر و یا برنامه‌های کاری افتخار میزبانی نداشتیم رشد قابل توجهی داشته است.

a1

انتهای پیام /

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۲۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.