English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

چشم امید 174 زندانی غیرعمد کردستان به 10 گلریزان استانی

هم اکنون 174 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان کردستان تحمل حبس می‌کنند که امید است با برپایی 10 جشن‌ گلریزان استانی زمینه آزادی جمع زیادی از این افراد نیازمند فراهم شود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسدالله گرجی‌زاده مدیر کل زندانها و مدیرعامل ستاددیه شعبه کردستان از حبس ۱۷۴ محکوم واجد شرایط این استان خبر داد و گفت: ۱۷ نفر از این محکومان به دلیل دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث رانندگی، ۱۱۶ زندانی بابت محکومیت مالی و ۴۱ نفر نیز به سبب عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در زندانهای استان تحمل حبس می‌نمایند.

وی با اشاره ویژه رمضانی این نهاد مردمی در برگزاری 10جشن‌ گلریزان اشاره کرد، افزود: از بدو تاسیس ستاد دیه کردستان تاکنون از طریق کمک‌های خیرین تعداد دو هزار ۸۳۵ نفر از بند حبس رهایی یافته‌اند که ۱۶ زندانی واجد شرایط نیز از ابتدای سال‌جاری با پرداخت مبلغی معادل ۵۹1 میلیون تومان از بند زندان رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاددیه استان از آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد در سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال ۱۳۸۸ طی حضور پر خیر خودشان در استان با پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان زمینه‌ساز آزادی جمعی از زندانیان جرائم غیرعمد این استان بودند.

گرجی‌زاده، در خصوص زمان برگزاری جشن‌های گلریزان سطح استان گفت: امسال ماه مهمانی خدا در مردم سنندج، قروه و سقز ۱۶ رمضان، خیرین بیجار و بانه ۱۵ رمضان، نیکوکاران شهرستان دهگلان ۲۶ رمضان، مردم نوعدوست کامیاران و دلبران ۲۲ رمضان و مردم شریف مریوان و دیواندره نیز هر کدام به طور جداگانه ۲۳ ماه رمضان میزبان برپایی این آیین‌های سنتی و معنوی خواهند بود.

انتهای پیام /

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۱۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.