English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 3 میلیاردی نیکوکار قزوینی برای آزادی زندانیان غیرعمد

در آیین گلریزان آزادی زندانیان جرایم شهر قزوین با اهدای کمک 3 میلیارد ریالی نیکوکار استانی زمینه آزادی 12 نفر از محکومان جرایم غیرعمد فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سال گذشته ۳۲۹ زندانی غیرعمد از سطح زندان‌های قزوین آزاد شدند که سهم بزرگی از این آزادی‌ها به همت خیرین خداجوی این استان رقم خورد.

همه کمک‌های مردمی به این ستاد استانی البته تنها به واریز وجود نقدی خلاصه نشده و نیکوکاران قزوینی در سال 94 در معیت گروه‌های صلح و سازش ستاددیه در راستای اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و طبلکاران نیز همیار خوب این مجموعه بوده و درصد قابل توجهی را از کل بدهی مددجویان کسر کرده‌اند.

در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد استان قزوین که با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمال انصاری رئیس کل دادگستری، حجت‌الاسلام صادقی دادستان و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان مردمی حضور داشتند خیرین مبلغی معادل 900 میلیون تومانی را به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند که در این بین 300 میلیون تومان را تنها یک خیّر قزوینی تقبل کرد.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد 85 زندانی جرائم غیر عمد واجد شرایط در استان قزوین تحمل حبس می‌کنند که جالب است از این تعداد 71 نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در زندان هستند.

a1

a1

انتهای پیام /

 

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۹
تعداد کلیک: ۱,۸۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.