English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 3 میلیاردی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاددیه کشور در مراسم بیست ونهمین جشن گلریزان این نهادمردمی گفت: امسال نیز با کمک ارزشمند 300 میلیون تومانی رهبر فرزانه انقلاب چراغ جشن گلریزان آزادی محکومان غیرعمد منور شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی با تقدیر از حمایت معنوی و مادی رهبر انقلاب در راستای دستگیری از زندانیان تحت حمایت این ستاد گفت : علاوه بر کمک دو برابری معظم‌اله نسبت به سال گذشته، روسای محترم قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام 50 میلیون تومان برای آزادی مددجویان آبرومند جرائم غیرعمد کمک کردند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی ستاددیه در برپایی مراسم سنتی گلریزان آزادی در ماه رمضان اظهار کرد: امروز که میزان بیست و نهمین جشن گلریزان است هستیم همزمان در 264 نقطه کشور نیز این جشن گلریزان برگزاری شده و تا پایان ماه مبارک رمضان هم برپا خواهند شد که بیشترین تعداد برگزاری جشن گلریزان مربوط به استان خوزستان و بوشهر هست که هر کدام با 26 مراسم و پس از آن استانهای سیستان و بلوچستان با 19 و  آذربایجان غربی با 18 جشن بیشترین تعداد را میزبانی خواهند کرد.

جولایی بیان کرد: از محل همین آیین‌های مردمی و معنوی ستاددیه در طول 25 سال گذشته توفیق داشته زمینه آزادی حدود 94 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم نماید.

مدیرعامل ستاد دیه کشور حمایت همیشگی مسئولین دلسوز نظام را نیز از دیگر زمینه‌های توفیق در این حوزه مطرح کرد و گفت: یکی از کمک‌های مهمی که مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادی زندانیان غیرعمد داشته اعطای وام 200 میلیارد تومانی بوده است که امسال هم این وام قرض الحسنه به ستاد دیه کمک شد.

وی با اشاره به کمک مقام معظم رهبری در راستای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد گفت: همانند سال‌های گذشته رهبر معظم امسال هم اول جزو نفرات اول در روشن کردن چراغ همیاری و کمک بودند و مبلغ 300 میلیون تومان را به ستاد دیه کمک کردند، همچنین ریاست قوه قضائیه 50 میلیون تومان و ریاست قوه مقننه نیز 50 میلیون تومان کمک کردند.

جولایی خاطر شان کرد: در این کمک‌ها نیز نمایندگان مجلس سهم زیادی داشتند و هرکدام به تناسب از حقوق یک روز تا یک ماه خود را برای کمک به ازادی زندانیان اختصاص دادند.

مدیرعامل ستاد دیه ادامه داد: با راه اندازی سامانه پرداخت از طریق تلفن همراه #7777*780* تعداد 52هزار و 591 نفر از این طریق به یاری زندانیان جرایم غیر عمد شتافته و مبلغ 380 میلیون تومان از این طریق جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱
تعداد کلیک: ۲,۲۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.