English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

بیست و نهمین جشن گلریزان ستاددیه کشور با حضور مسئولین، نیکوکاران و جمعی از مددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، رمضان سال جاری با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار خواهد شد که امید است با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامه‌ها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفر مددجویان جرایم غیرعمد حال حاضر در سطح زندان‌های کشور فراهم شود.

ستاددیه کشور طبق سنت هر ساله با دعوت از مسئولین عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی امسال نیز عصر یکشنبه ششم رمضان‌المبارک با حضور و سخنرانی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها، علاء میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور این مراسم سنتی را در محل تالار آبگینه برپا می‌کند.

ماه رمضان سال 95 تمامی استان‌های کشور (به جز استان قم) همگی میزبان جشن ‌گلریزان بوده و در این میان بوشهر و خوزستان به طور مشترک با 26 همایش و در رتبه‌های بعدی استان‌های سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین‌ آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این محافل معنوی خواهند بود.

انتهای پیام / 

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۱۲
تعداد کلیک: ۳,۰۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • علی
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۵۸
  • 0
  • 0
    0

سلام من 50 میلیون بدهکارم به یکی و ازم شکایت کرده و باید برم زندان . هر کسی بتونه به اندازه وسع خودش بهم کمک کنه . شماره کارتتون رو بدین بعد اینکه بهتر شد اوضاعم به صاحب الزمان (عج) عهد می بندم برمیگردونم به همتون بخدا بر میگردونم ... مبلغی، شماره حواله
و شماره کارتتونو برام بفرستین تا انشاءالله با یاری الهی بهتون برگردونم ... شماره کارت همه رو مینویسم ... اگه مومن هستین و در این ماه مبارک ثواب می خواین این امر لطف خدا رو هم در پی داره ... من نمیتونم وام بگیرم هیچکی هم قرض نمیده ....فقط خدا حام


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.