English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه کشور از برگزاری بیست و نهمین جشن گلریزان در 23 خرداد مصادف با ششم رمضان المبارک در محل تالار آبگینه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید اسدالله جولایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بیش از 25 سال از تاسیس ستاد دیه می‌گذرد و هر سال کمک به جشن‌های گلریزان ستاد دیه با استقبال ویژه‌ای از سوی نیکوکاران مواجه می‌شود.

وی گفت: سال گذشته در 225 نقطه کشور از جمله  شهرستان‌های محروم سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان نیز میزبان جشن گلریزانی بودیم که زمینه رهایی بسیاری از مددجویان واجد شرایط را فراهم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اعلام آمار هفت هزار و 588 نفری مددجویان جرایم غیرعمد در کشور تصریح کرد: سال گذشته با برپایی جشن‌های گلریزان ویژه ماه رمضان و دریافت کمک‌های پربرکت مقام معظم رهبری، روسای سه قوه، نمایندگان مجلس و مردم شریف و نیکوکار ایران اسلامی به طور تقریبی زمینه آزادی 14 درصدی محکومان نیازمند فراهم شد که امید است این روند در سال جاری بیشتر شود.

جولایی با اشاره به عملکرد سال گذشته این مجموعه حمایتی در برگزاری آیین‌های گلریزان آزادی اظهار کرد: سال 94 ستادهای دیه شعب استانی با برپایی 263 جشن گلریزان با اولویت بخشی به سرپرستان خانواده و زندانیان زن کشور، موجبات رهایی 1080  زندانی نیازمند را در رمضان سال 94 فراهم کردند.

مدیرعامل ستاددیه تصریح کرد: از مجموع مبلغ اهدایی نیکوکاران در رمضان سال گذشته به ترتیب استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس، ‌آذربایجان شرقی، سیستان‌وبلوچستان و خراسان‌رضوی بیشترین کمک را در جشن‌های گلریزان برگزار شده به خود اختصاص داده‌ و در طول این ماه نیز، استان بوشهر با برگزاری 25 جشن و استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان به ترتیب با 21 و 19 همایش میزبان بیشترین تعداد مراسم گلریزان بودند.

وی از سامانه #7777*780* به عنوان سهل‌ترین سامانه دریافت وجوهات مردمی از طریق تلفن همراه یاد کرد و افزود: تاکنون بیش از 35 هزار نیکوکار از سراسر کشور در کمترین زمان و بدون هزینه از طریق این سامانه مبالغ خود را از یکهزار تا چند میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد واریز کرده‌اند.

گفتنی است، ستادهای دیه شعب استانی طی 5 سال گذشته، با برگزاری قریب به یکهزار جشن گلریزان در سطح کشور موجبات آزادی قریب به 47 هزار نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام / 

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸
تعداد کلیک: ۲,۴۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.