English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

شبکه استانی آفتاب میزبان برپایی 30 جشن گلریزان می‌شود

ستاددیه شعبه استان مرکزی رمضان سال‌جاری با هدف دستگیری از محکومان تحت حمایت خود 30 جشن گلریزان تلویزیونی را با همکاری مسئولین شبکه استانی آفتاب برگزار خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با هدف ارائه عمکرد ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی و نیز استفاده از ظرفیت صدا و سیمای مرکز استان در جهت جلب مشارکت‌های مردمی ترغیب نیکوکاران برای حضور گسترده در جشن‌های گلریزان ماه رمضان برنامه‌ ویژه‌ای با حضور جمعی از محکومان و مسئولان استانی هر شب قبل از اذان مغرب، مهمان خانه‌های مردم نوعدوست این استان خواهند بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با همکاری خوب مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی و بدنبال نشست‌هایی که با معاونین و مسئولین این مجموعه داشتیم، مقرر شد روزانه و قبل از اذان مغرب در قالب برنامه‌ای با عنوان «قبول باشه» به موضوع زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین خانواده‌های این دسته از اقشار جامعه با محوریت دستگیری از این محبوسان نیازمند بپردازیم.

اسماعیل جمیاری، اختصاص 30 برنامه تلویزیونی با موضوع زندانیان بدهکار غیربزهکار را فرصت مغتنمی برای کاهش حداکثری تعداد 202 مددجوی حال حاضر زندان‌های این استان اعلام کرد و افزود: در این برنامه تلویزیونی علاوه بر انجام مصاحبه با زندانیان و خانواده‌های آنان و نیز طرح دقیق موضوعات مورد شکایت طلبکاران از خیرین فعال در عرصه کمک رسانی به ستاد تجلیل به عمل می‌آید.

وی بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از حبس محکومین بدهکار و راه‌های پیشگیری از وقوع این جرایم را از سوی کارشناسان از دیگر برنامه‌های جنبی این ویژه برنامه مطرح کرد و گفت: به صورت زنده علاوه بر آموزش عمومی و اطلاع رسانی در زمینه انفاق و دستگیری نیازمندان بحث مغفول مانده آموزش اجتماعی هم از دیگر الویت‌های ما برای این مدت می‌باشد.

انتهای پیام /

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۳
تعداد کلیک: ۲,۲۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.