English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیشگیری از ورود به زندان همواره باید الویت اصلی ما باشد

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در کارگروه برگزاری جشن گلریزان شهرستان دنا ضمن تأکید بر موضوع پیشگیری از وقوع جرم گفت: بحث فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت قوانین باید مقدم بر آزادی افرادی باشد که که بی‌توجه به این این اصول و البته ناخواسته گرفتار محکومیت حبس شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با ابلاغیه دکترخادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد به فرمانداران شهرستان‌های استان کارگروه برگزاری جشن گلریزان دنا که با شرکت خیرین و مسئولین استانی در روز چهارشنبه مورخ 93/7/30 برگزار خواهد شد، با حضور مدیرکل زندانها و مدیرعامل ستاددیه این استان تشکیل جلسه داد .

در این جلسه خادمی در سخنانی به تشریح اهمیت فرهنگ‌سازی در بحث ورود ناخواسته افراد به زندانها پرداخت و گفت: برای تحقق این مهم همه نهادهای دولتی و غیردولتی بایستی پیش‌قدم شده و برنامه‌ریزی نمایند، اما در حال حاضر این استانداری با مجموعه‌های تابعه خود از موضوع ارائه طرح گرفته تا مسائل اجرایی کار از قبیل اختصاص تابلوهای تبلیغاتی و آموزشی در سطح شهر و همچنین توزیع اقلام فرهنگی آمادگی کامل خود را اعلام می‌نماید.

وی با اشاره به نقش اثرگذار ائمه جمعه و جایگاه بالای امامان جماعت استان افزود: در راستای این فعالیت فرهنگی جدای از برگزاری جلسات مشترک با ائمه جماعت مساجد، طبق هماهنگی به عمل آمده  10 دقیقه از وقت خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان با محوریت اهمیت توجه به قوانین و مقررات در اسلام ایراد خواهد گردید.

 گفتنی است با الویت بخشی به موضوعات پیشگیرانه مقرر گردید شهرداری، شورای اسلامی شهر و همچنین سازمان تبلیغات شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن گلریزان شهرستان دنا با ستاددیه همکاری داشته باشند.

۱۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۷
تعداد کلیک: ۲,۸۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.