English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای آزادی 90 زندانی غیرعمد کرمانی در ماه رمضان

مدیرعامل ستاددیه کرمان با اشاره به این‌که بیش از نیمی از مددجویان غیرعمد استان بیش از یک سال است که محبوسند، گفت: در صددیم تمامی این محکومان واجدشرایط تا پایان ماه مهمانی خدا آزاد شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سید حجت‌الله موسوی قوام در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان در اولین نشست مشترک مددکاران زندان‌ها و کارشناسان ستاد دیه در سال جاری که در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، افزود: ستاد دیه استان با استفاده از تمامی امکانات خود و با همکاری کمیته صلح و سازش مستر در زندان‌های تابعه عزم جدی برای آزادی حداکثری مددجویان غیر عمد را در ماه مبارک رمضان دارد.

وی با اشاره به مصوبه اخیر جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان مبنی بر برپایی جشن گلریزان در تمامی شهرستان‌های که داری زندان می‌باشند، اظهار کرد: در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام در یک روز میزبان 10 جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد خواهیم بود.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 167 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که تعداد 90 نفر ورودی سال های 92 تا 94 می باشند.

موسوی‌‎قوام افزود: لازم به ذکر است از این تعداد 82 نفر ورودی سال 94 هستند که به طور تقریبی 92 درصد مددجویان فعلی را هم شامل می‌شوند و تعداد 8 نفر باقی مانده نیز ورودی سال‌های گذشته هستند که اولویت ستاد دیه آزادی این 90 مددجو تا پایان ماه مبارک رمضان می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه علی‌ ولی‌نیا، مدیرکل اداره زندان‌های استان با تقدیر از ستاد دیه در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار امیدواری کرد در سال جاری با همت مضاعف و در یک همت عمومی با برگزاری جشن های گلریزان در ماه رمضان تعداد محکومان این استان ضمن اهتمام بر موضوع پیشگیری برای همیشه دو رقمی شود.

انتهای پیام /

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۹۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.