English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای آزادی 4 زندانی غیرعمد شهرستان مهریز

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان یزد گفت: با برپایی جشن گلریزان آزادی در صدد هستیم با رهایی 4 مددجوی محبوس مهریزی آمار محکومان جرایم غیرعمد این شهرستان را به صفر برسانیم.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، اسلام افشون در دیدار فرماندار شهرستان مهریز اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان انجام شده و امیدواریم چنان چه خیرین همت خواهند کرد و با کمک ستاددیه نسبت به استخلاص این افراد در آینده‌ای نزدیک اقدام خواهند نمود به همین میزان نیز مسئولین ذیربط نیز با توجه به رسالت سنگین خودشان در راستای آموزش و ارتقای سطح آگاهی‌ عمومی  از ورود مجدد افرادی از این دست به دورن زندان‌ها پیشگیری کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان مهریز با بدهی حدود پنج میلیارد 600 میلیون ریال در حبس به سرمی‌برند که یک نفر آن‌ها بابت محکومیت چک و 3 نفر دیگر به دلیل پرداخت مهریه ونفقه روانه زندان شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه این استان در ارتباط با برگزای جشن‌های گلریزان و کمک‌های نقدی واریزی از سوی خیرین تصریح کرد: سال گذشته از 92 زندانی غیرعمد آزاد شده از سوی نیکوکاران استانی تعداد ۱۱ نفر از محکومان را ممدجویان شهرستان مهریز شامل می‌شدند که این افراد با پرداخت مبلغی معادل دو میلیارد و350 میلیون ریال از بند زندان رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های‌ خود بازگشتند.

وی ادامه داد: این درحالی بود که برای آزادی این محبوسان واجد شرایط حدود ده میلیارد 800 میلیون ریال نیاز داشتیم اما با تلاش کمیته صلح و سازش ستاد دیه و با همیاری خوب شکات مبلغی در حدود هشت میلیاردو 500 میلیون ریال از این مبلغ از سوی طلبکران گذشت رضایتمندانه‌ اخذ شده است.

انتهای پیام /

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۱۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.