English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برپایی یک نمایشگاه هنری برای آزادی 10 زندانی غیرعمد

نمایشگاه عکس «طبیعت و تولد» که با هدف آزادی 10 نفر از زندانیان جوان جرایم غیرعمد در باشگاه انقلاب تهران برپا شده است، تا پایان خرداد ماه دایر می‌باشد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این نمایشگاه که به همت وزارت ورزش و جوانان و همکاری ستاددیه کشور از ابتدای خرداد ماه افتتاح شده است،20عکاس با ارایه آثاری با محتوای طبیعت ایران زمین، به دنبال آزادی 10 زندانی جوان محبوس کشور برآمده‌اند که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد روانه زندان شده‌اند.

قیمت تابلوهای موجود در این نمایشگاه به طور متوسط 80 میلیون تومان اعلام شده و تمامی عواید حاصل از فروش این آثار در راستای آزادی محکومان دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی صرف خواهد شد.

تا کنون ۲۰۰ تابلو عکس در این نمایشگاه به فروش رسیده است که البته جمعی از شهروندان و خیرین مبلغی بیش از قیمت ریالی آثار را به منظور آزادی جوانان آبرومند در بند پرداخت کرده‌اند.

 گرچه فضای محدود نمایشگاه امکان نمایش بیش از 55 تابلو را به برگزارکنندکان این اقدام خیرخواهانه نمی‌دهد و طوفان این فصل استان تهران هم موجب تخریب تعدادی از تابلوها شده است اما استقبال روزانه حدود ۵۰۰ بازدیدکننده موجب دلگرمی هنرمندان و ورزشکاران طبیعت‌گردی شده است که علاوه بر این مکان کوچک، امکان فروش آنلاین آثار هنری خود را از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نیز پیگیری می‌کنند تا زمینه آزادی تعداد مددجوی نیازمند بیشتری را فراهم نمایند.

گفتنی است، با عنایت به استقبال بالای علاقه‌مندان این نمایشگاه که هم‌اکنون در ابتدای مسیر پیاده‌روی باشگاه انقلاب دایر شده است، با جمع‌آوری آثار دیگری از هنرمندان نیکوکار کشورمان به مدت دو هفته نیز در فرهنگسرای جماران برپا خواهد شد.

a1

انتهای پیام /

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۴۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.