English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 30 زندانی غیرعمد آذربایجان‌شرقی در آستانه عید سعید قربان

مدیرعامل ستاددیه آذربایجان شرقی گفت: تعداد 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان که به دلیل محکومیت مالی عجز از پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، مطالبه مهریه و نفقه در زندان بودند، از زندان‌ آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، با مشارکت خیرین استانی و به همت ستاددیه آذربایجان‌شرقی در روزهای منتهی به عید سعید قربان تعداد 30 نفر از زندانیان آذری‌زبان نیازمند کشورمان از زندانهای تبریز، اهر، میانه، مراغه، سراب و هشترود آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند .

حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاد دیه استان ضمن تشکر از نیکوکارانی که با بذل کمک‌های معنوی و مادی خود این امکان را فراهم ساختند، اظهار داشت: جهت آزادی این تعداد زندانی بیش از 11/070/000/000 ریال نیاز داشتیم که این مبلغ از محل اعتبارات ستاد دیه کشور، کمکهای مردمی و صندوق تامین خسارتهای بدنی پرداخت گردید.

محرمی افزود: در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مهرورزی و نوع‌دوستی به برکت خون شهدای والامقامی چون لاجوردی هنوز با این وسعت فراهم است که به برکت این نعمت بایستی خدا  را شاکر بود و بر روح پرفتوح امام و شهدای اسلام درود فرستاد .


۱۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۷:۰۴
تعداد کلیک: ۲,۶۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.