English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خوزستان در ماه رمضان میزبان ۲۶ جشن گلریزان است

مدیرعامل ستاددیه استان خوزستان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از برگزاری ۲۶ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در جلسه اخیر هیات مدیره ستاد دیه شعبه این استان مقرر شد رمضان المبارک سال 95 شهرستان‌های اهواز، بهبهان، دزفول، آبادان، ماهشهر، شوشتر، رامهرمز، شوش، ایذه، باغملک، شادگان، خرمشهر، هندیجان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، اندیمشک، شاهور، گتوند، صیدون، هفتگل، رامشیر، سوسنگرد، شاوور، جایزان ویس و ملاثانی میزبان برگزاری آیین سنتی «جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد» باشند.

تمامی اعضای این جلسه که با ریاست رضا پوستچی، مدیرکل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد، تاکید داشتند جنبه آموزش و فرهنگسازی بایستی نسبت به موضوع جلب وجوهات مردمی در برپایی تمامی این مراسم الویت داشته و مراسم گلریزان سال جاری در کنار بحث درمان پیرامون موضوع پیشگیری نیز یک برنامه مدون تهیه و با منابع و سرمایه انسانی نسبت به اجرای دقیق آن‌ها اهتمام ورزد.

حجت‌الاسلام هاشم‌نیا، در مورد این خبر گفت: سال گذشته نیکوکاران خوزستانی با برگزاری 20 جشن گلریزان آزادی در سطح استان که با مشارکت بالای اقشار مردمی و مسئولین استانی همراه بود، مبلغی معادل ۴۲ میلیارد ریال را به منظور آزادی محکومان مالی جرایم غیرعمد به ستاددیه اهدا کردند که با عنایت به افزایش کمی این آیین معنوی در سال‌جاری، امید است در بحث کیفی این کمک‌ها نیز شاهد رشد خوبی باشیم.

وی افزود: هم اکنون تعداد 257 مددجوی جرایم غیرعمد در ندامتگاه‌های استان خوزستان تحمل حبس می‌کنند که در صدد هستیم به دلیل تقارن با ایام مبارک ماه رجب، شعبان و رمضان زمینه آزادی حداکثر این محکومان واجد شرایط را فراهم کرده و با همت عمومی این جمعیت کیفری را در ماه مهمانی خدا به عددی دو رقمی کاهش دهیم.

انتهای پیام /

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۰۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.