English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۷۲۲ میلیارد تومان جمع بدهی‌ زندانیان آزاد شده در سال ۹۴

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۸ هزار و ۵۶۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال ۹۴ خبر داد و گفت: در مجموع بدهی این افراد مبلغی معادل ۷۲۲ میلیارد تومان بود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، سیداسدالله جولایی همایش ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که با حضور مهمانانی چون حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، حجت‌الاسلام قاضوی، عبدالرضا عزیزی، غلامحسین الهام، محمدعلی زنگانه و سردار احمد بیگدلی برگزار شد، افزود: سال گذشته با همت اقشار مختلف مردمی در بیش از 220 نقطه کشور جشن گلریزان تنها در ماه مبارک رمضان 1394 برگزار شد که جالب است این مراسم حتی در دورترین نقاط استان سیستان‌ و‌ بلوچستان با استقبال بالای خیرین برگزار شد.

وی یادآور شد: هر ساله رهبر معظم انقلاب چراغ اول این جشن را چند روز مانده به ماه رمضان روشن فرموده و به برکت همین کمک‌های معنوی مقام معظم رهبری و نیکوکاران ملائک کردار در ماه مهمانی خدا زمینه آزادی بسیاری از مددجویان تحت حمایت ستاددیه از بند حبس رهایی می‌یابد.

وی با اشاره به دیدارش با رهبر معظم انقلاب در 2 روز گذشته گفت: چند روز قبل دیداری با معظم‌له داشتم و گزارشی در رابطه با عملکرد ستاد دیه در سال گذشته و نحوه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردم؛ سال گذشته ستاد دیه کشور توانست 8 هزار و 565 نفر را آزاد نماید که مبلغ بدهی دیه و محکومیت‌های مالی غیرکلاهبرداری این افراد بالغ بر 722 میلیارد تومان می‌شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اضافه کرد: ستاد تلاش‌های لازم را برای آزادی و بخشش افراد انجام می‌دهد و حتی از آبروی خویش سرمایه می‌گذارد تا رضایت را از خانواده‌های اولیای دم و طلبکاران دریافت کند و زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شوند.

جولایی، درباره نحوه مشارکت مردم برای آزادی زندانیان غیرعمد نیز گفت: علاوه بر کمک‌های حضوری و یا واریز مبالغ از طریق شماره حساب‌های بانکی ستاددیه کشور و یا از محل خودپردازهای بانک‌های ملی، تجارت ، صادرات، رفاه و ملت به تازگی ستاد دیه از طریق سامانه #7777*780* در کمترین زمان و بدون هزینه‌ای از مبلغ هزار تومان به بالا وجوه اهدایی خیرین را دریافت و در راستای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند صرف می‌کند. جالب است در چند ماه اخیر بیش از 30 هزار نفر با همین سامانه مبالغ خود را به ستاددیه واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از راه‌های کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و همکاری با ستاد دیه پرداخت کمک از طریق خودپردازهای بانک‌های کشور است و سیستم‌های خودپرداز نیز راهکارهای لازم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تدارک دیده شده و مردم در صورت تمایل می‌توانند از این طریق مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد دیه کشور همچنین به عملکرد چند سال اخیر ستاد دیه اشاره کرد و افزود: در طی چند سال گذشته بیش از 94 هزار نفر از زندانیان غیرعمد و غیر کلاهبرداری آزاد شده‌اند که این رقم حائز اهمیتی است که با مشارکت مردم و خیرین انجام گرفت.

انتهای پیام/


a1

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۵۴
تعداد کلیک: ۲,۳۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (2 رای)
  • حسین توکلی 780
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۰
  • 0
  • 0
    0

به فرموده حضرت آقای جولایی : جالب است در چند ماه اخیر بیش از 30 هزار نفر با سامانه #7777*780*مبالغ خود را به ستاددیه واریز کرده‌اند. ان شاء الله در سال 1395 تعداد خیرین موبایلی به بیش از سه میلیون نفر در سراسر کشور برسد

  • ابراهیم نژاد
  • ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۸
  • 0
  • 0
    0

خواهشاً برای زندانیان مهریه نیز کاری بکنید جوان من دیگه پیر شد از بس بخاطر مهریه داخل زندان بود ما هم وضع مالی خوبی نداریم وپسر من در زندان بابل هم کارش را ازدست داد وهم آینده اش تباه شد آخه گناه پسر من چیه وقتی زنش مهریه اش را بدون دلیل اجرا گذاشت


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.