English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یکصد زندانی غیرعمد خوزستانی با آغاز طرح «رهایی»

مدیرعامل ستاد دیه شعبه خوزستان از تمرکز این نهاد مردمی برای آزادی یکصد محکوم جرایم غیرعمد تا پیش از عید سعید فطر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در در دیدار حجت‌الاسلام هاشم‌نیا مدیرعامل ستاد دیه شعبه خوزستان با معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های این استان مقرر شد با اختصاص مبلغی  معادل ۱۰ میلیارد ریال امید است با همیاری بیشتر مددکاران ندامتگاه‌های سطح استان ضمن اخذ تخفیف50 درصدی  از شکات، زمینه آزادی هر چه زودتر این 100 محکوم واجد شرایط فراهم شود.

مدیرعامل ستاددیه استان در این جلسه با اشاره به مدت تعیین شده برای این طرح گفت: اعمال محدودیت زمانی بیشتر به دلیل این است تمامی محکومان تحت حمایت این ستاد که در الویت آزادی قرار دارند تا پیش از ماه مهمانی خدا از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

تسهیل در اعطای تسهیلات بانک ملی به زندانیان غیرعمد

هاشم‌نیا با اشاره به جلسه مشترک این نهاد مردمی با مدیران عامل بانک‌های عامل تصریح کرد: با هدف ایجاد تعامل بیشتر ستاد دیه و حذف بسیاری از محدودیت‌ها در راستای معرفی تضامین با مسئولین  بانک ملی ملاقات داشته و از این بانک برای ارفاق و همکاری بیشتر با بسیاری از خانواده‌ها که به دلایلی چون الصاق برچسب بی اعتمادی بر روی این محبوسان در ارایه ضامن رسمی عاجز هستند قول مساعد دریافت کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در این نشست پس از تبادل نظر درخصوص اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان نیازمند،تسریع در واریز چک‌های صادره با نزدیکترین شعب بانک ملی به حساب دادگستری، پرداخت هزینه تبلیغات حساب ستاد و فعال کردن خیرین و همچنین برپایی مشترک جشن‌های گلریزان با حمایت این بانک ملی تصمیماتی اتخاذ شد.

آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در طرح عیدانه

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری در ستاد دیه استان خوزستان به همت خیرین و نیکوکاران ۲۳ نفر از محکومان جرائم غیر عمد در طرح عیدانه آزاد شدند.

حجت‌الاسلام هاشم‌نیا گفت: مجموع بدهی این مددجویان مبلغی معادل 18 میلیارد و 865 میلیون ریال بود که با همکاری خوب شکات یک میلیارد و 203 میلیون ریال از این مبلغ از سوی صاحبان طلب گذشت رضایتمندانه اخذ شد.

انتهای پیام /

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۷۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.